In de training Poolmanagement, Budgetteren en Outsourcing kijken we naar zaken als poolopbouw, de impact van wetgeving op poolmanagement, de arbeidsmarkt, outsourcingsmogelijkheden en demografische omstandigheden. Ook kijken we naar de financiële componenten in het capaciteitsplan en naar hoe het budget van het Contactcenter tot stand komt. Deze training is voor Capaciteitsmanagers en WFM-managers die (ook) op tactisch en strategisch niveau willen adviseren en die de financiële gevolgen van capaciteitskeuzes helder inzichtelijk willen maken.
Berekenen welke schaalbaarheid jouw contactcenter nodig heeft
Berekenen wat de financiële gevolgen van keuzes in de poolsamenstelling zijn
Adviseren over de meest geschikte poolsamenstelling
Wat weet je na deze training?
Welke actualiteiten van invloed zijn op je poolsamenstelling
Welke vormen van flexibiliteit er zijn
Wat de belangrijkste componenten zijn in het Contactcenterbudget
Inhoud Poolmanagement, budgetteren en outsourcing
Het belang van strategische personeelsplanning;
Externe factoren bij poolmanagement;
De huidige arbeidsmarkt;
Contractvormen;
Benodigde schaalbaarheid en flexibiliteit;
Opbouw pool;
Vormen van budgetteren;
Kostencomponenten in het capaciteitsplan;
Stappenplan opstellen fte-budget.
Certificaat
Deelnemers die het hele programma met goed gevolg doorlopen, ontvangen een certificaat van deelname.
Prijzen
€ 499,- ex BTW (21%)
Data & Locaties 12-02-2021
Voor meer informatie over de startdata van deze training, neem contact op met Dion Regtop via 0620013121 of dion@spril.nl.
Trainingsdagen zijn op: 09-04-2021
Vanwege de coronabeperkingen worden al onze trainingen online gegeven. Als deze beperkingen worden opgeheven gaan we weer in Almere trainen. Microfoonstraat 5, 1322 BN