De basisbeginselen van Workforce Management

De basisbeginselen van Workforce Management

Ben je enthousiast over het mooiste vakgebied en wil je hier graag meer over weten. Geef je dan nu op voor deze interactieve training. In deze training leggen we de beginselen van Workforce Management uit, we leggen de verbanden tussen de verschillende processtappen, bespreken de terminologie en gaan capaciteits- en servicelevelberekeningen maken.

  • 1 dag
  • € 499,- ex BTW (21%)
  • Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9!

Download brochure

Wat kun je na deze training?

  • Uitleggen wat de rol  van Workforce Management is binnen een klantcontactcenter
  • Eenvoudige capaciteits- en servicelevelberekeningen maken
  • Uitleggen waarom schedule adherence belangrijk is

Wat weet je na deze training?

  • Uit welke processtappen Workforce Management bestaat en wat de verbanden hiertussen zijn
  • De meest gebruikte terminologie binnen Workforce management
  • Wat de drie drijvende krachten in contactcenters zijn en hoe je ze kunt beïnvloeden
WFM-the-Basics

Inhoud de basisbeginselen van Workforce Management

  • De ontwikkeling van een callcenter naar een multimediacenter;
  • De drijvende krachten achter de dynamiek van het contactcenter;
  • Contactcentermanagement en de rol van Workforce Management en de operatie;
  • De WFM-cyclus: de processtappen en de verbanden;
  • Terminologie, definities en KPI’s;
  • Oefenen met verschillende definities en berekeningen

Certificaat

Deelnemers die het hele programma met goed gevolg doorlopen, ontvangen een certificaat van deelname.


Prijzen

€ 499,- ex BTW (21%)


Data & Locaties

20-11-2020


Trainingsdagen zijn op:
13-01-2021
11-03-2021

 

Vanwege de coronabeperkingen worden al onze trainingen online gegeven.
Als deze beperkingen worden opgeheven gaan we weer in Almere trainen.
Microfoonstraat 5, 1322 BN

Gerelateerd