Spril is Cedeo Erkend!

Persbericht

Leek,  21 april 2020 – Spril is Cedeo Erkend

Met een uitzonderlijk hoog percentage aan klanttevredenheid heeft Spril B.V. haar Cedeo-erkenning voor Maatwerk Bedrijfsopleidingen behaald. De behaalde erkenning geldt voor de periode april 2020 tot april 2022. Een Cedeo-erkenning betekent dat meer dan 80% van de klanten van de Spril Academie tevreden is over de kwaliteit van de opleidingen en de performance. De Cedeo-erkenning biedt zo een onderscheidend vermogen ten opzichte van de niet-erkende opleidingsinstituten en is daarmee een waardevol kenmerk. Spril B.V. kent een tevredenheidspercentage van 91%(!) voor maatwerk opleidingen.

Edwin van der Hilst, directeur van Spril:

“Ik vertaal dit naar het rapportcijfer 9,1: een bijzonder hoge score waar we trots op zijn” “Toekenning van het Cedeo predicaat valt of staat met de tevredenheid van onze klanten, zij bepalen of wij de erkenning waard zijn.”

Over Spril

Spril is een advies- en detacheringsbureau in het vakgebied van Workforce Management en Personeelsplanning. Wij detacheren, adviseren, werven, selecteren en leiden op in dit vak. Dit doen we in diverse branches in Nederland. Hiermee helpen we onze klanten om hun personeelsplanningsproces te optimaliseren en dit doen we met onderscheidende mensen vanuit een onderscheidende organisatiecultuur. Hoe we dat doen laat zich goed vangen in kernwoorden als “snelheid”, “persoonlijk” en “bravoure”. Zoals een van onze collega’s zei in onze employee branding video: “Wat ons verbindt is dat we eigenlijk allemaal hele andere persoonlijkheden zijn en als dat samenkomt is het altijd gezellig!” Dit zien onze klanten en herkennen daarmee dat we een betrouwbare en prettige zakenpartner voor hen zijn.

 

Edwin van der Hilst, directeur van Spril:

“Naast de hoge tevredenheidspercentages levert het rapport zinvolle verbeterpunten op, die door onze klanten worden opgemerkt. We zullen deze direct oppakken om daarmee onze bestaande en toekomstige klanten nog beter te kunnen voorzien van kennisoverdracht. Ik ben persoonlijk ontzettend trots op de uitkomst van dit onderzoek. Dit laat zien dat we met de recente uitslag van ons medewerkertevredenheidsonderzoek (een 9,2!) en de 9,1 van het Cedeo onderzoek het vertrouwen hebben van onze medewerkers én onze klanten. Dit vertrouwen is de basis voor onze groei en bevestigt mij dat onze nuchtere, toegankelijke en persoonlijke aanpak ook op die manier ervaren wordt.”

Over Cedeo

Er zijn in Nederland naar schatting ruim 8.500 commerciële opleidingsinstituten die een veelvoud aan maatwerk- en open opleidingen aanbieden. Voor veel opleidingsfunctionarissen vormt dit enorme aanbod een onoverzichtelijk en, in kwalitatieve zin, ondoorgrondelijk geheel. Daarnaast zijn er enkele duizenden organisaties die zich richten op het brede terrein van organisatieadvies, juridisch advies en intensieve begeleiding door middel van coaching.

Om zicht te bieden op instituten die aantoonbaar naar tevredenheid van bedrijven en organisaties cursussen, trainingen, opleidingen, organisatieadvies of coaching hebben verzorgd, voert Cedeo te Rotterdam klanttevredenheidsonderzoeken uit onder inkopers van deze diensten.

Opgericht voor méér inzicht in (de kwaliteit) van opleidingen in de markt

Cedeo begon in 1980 als initiatief van HR-managers bij grote Nederlandse bedrijven en instellingen van Nederland, met steun van het ministerie van Economische Zaken. Het doel was iets te doen aan het gebrek aan inzicht in de kwaliteit van het aanbod aan bedrijfsopleidingen. Geen overbodige luxe, met meer dan 10.000 particuliere aanbieders en tienduizenden opleidingen, trainingen en andere HR-diensten op de markt. Als strikt onafhankelijke instantie voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging ten behoeve van inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.

Eigentijds HR-kenniscentrum

Sinds 1997 wordt de Cedeo-methodiek ook toegepast voor de certificering van aanbieders van organisatieadvies, wervings- en selectiediensten, uitzendbureaus en andere aanbieders van HR-diensten. Inmiddels geldt de Cedeo-erkenning als hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector, terwijl Cedeo is uitgegroeid tot kenniscentrum én autoriteit op het gebied van HR-trends, onderzoeksmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering. Zo geeft Cedeo whitepapers uit ter ondersteuning van inkopers van opleidingen en HR-diensten en treedt het kenniscentrum op als auditor voor onder meer woningbouwcorporaties en toezichthouders, organisaties op het gebied van jeugdzorg, onderwijsadviesbureaus en brancheorganisaties.

Pagina delen: