Workforce Management Software APK

..een kijkje onder de motorkap van uw WFM-pakket/roosterprogramma

Software APK

Herkent u de vragen: Waarom heeft het programma het rooster nu zo neergezet? Dat lijkt niet logisch. Dit moet toch sneller in het rooster gezet kunnen worden? Waarom staat dit er überhaupt in? Of uw medewerkers geven aan dat ze het beter kunnen dan de software zelf. Dan is de Spril Software “APK’ wat voor u.

  • Maximale uit het pakket halen

  • Weten wat wel en wat niet werkt binnen het pakket

  • Weten wat u daadwerkelijk nodig heeft

Whitepaper: de waar van een pakket van eisen (PVE)

Spril software “APK”

Wat houdt het in? In het kort, wij nemen een kijkje onder de motorkap van uw WFM-pakket/roosterprogramma en vertellen u of het maximale eruit gehaald wordt of dat het juist extra werk aan het opleveren is. Met andere woorden: we kunnen u zeggen wat wel en wat niet werkt en weten goed de schakel te maken in wat het programma allemaal kan en wat u als gebruiker daadwerkelijk nodig heeft.

Hoe doen we dat en wat houdt dat in?

Wij komen een dag bij u langs en nemen samen met de gebruikers uw WFM-pakket/ roosterprogramma door. We inventariseren de vragen/problemen/opmerkingen en stellen zelf de nodige vragen met betrekking tot de instellingen van het programma, maar ook over de organisatie zelf en de processen daarin. We delen tips en tricks die de gebruikers helpen met het dagelijks gebruik hiervan.

Aan het einde van die dag wordt er ”huiswerk” meegegeven aan de organisatie en een advies hoe het programma het beste gebruikt kan worden. Simpelweg, dat wat gedaan moet worden om zoveel mogelijk uit het programma te halen. Samen met de tips en tricks op de dag zelf kunt u de volgende vraag beantwoorden: “Hoe kan ik het programma het werk laten doen in plaats van dat ik het zelf doe?”

Spril en Software

Spril heeft met haar onafhankelijke blik en ruime ervaring in de markt, alle kennis in huis om u te helpen een goede keuze te maken in aanschaf, maar ook om u te helpen meer rendement uit uw huidige pakket te halen. Voorbeelden van advies op dit vlak is een software selectietraject, of software “APK” waar de verbeterpunten inzichtelijk worden gemaakt. Wilt u graag wat meer informatie over wat een WFM-pakket voor uw contactcenter kan betekenen? Neem gerust contact met ons op, we komen graag bij u langs.

Klanten over Spril

Lees alle verhalen

”We kunnen de personeelscapaciteit beter afstemmen op de behoefte”Vodafone-Ziggo

Lees meer